8 Nisan 2010 Perşembe

Sabah - EMRE AKÖZ - Bir Kemalist'in itirafları: İzmir'i niçin yakıyorduk?

Sabah - EMRE AKÖZ - Bir Kemalist'in itirafları: İzmir'i niçin yakıyorduk?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder